امروزه تقريبا ۹۰درصد افراد جامعه حداقل يك وسيله هوشمند جهت اتصال به اينترنت دارند. گوشي هاي موبايل در اين آمار در جايگاه بالايي هستند. به گونه اي كه طبق آمار منتشره از موسسه Deloitte نفوذ گوشي هوشمند در انگلستان ۸۱ درصد بوده و بسياري از اين افراد از اپليكيشن هاي فروش در گوشي هوشمند خود براي خريد استفاده مي كنند. طبق آمار منتشره از موسسه تحقيقات بازار GfK تقريبا ۴۵درصد از خريدها داراي يك فعاليت موبايلي همچون بررسي، مقايسه و يا انجام خريد بوده اند. اين آمار براي افراد بين ۱۸ تا ۲۴ سال بيشتر بوده و نزديك به ۵۷ درصد مي شود. اين آمار است كه باعث شده تا فروشندگان به سمت راهكارهاي موبايلي براي فروش بيشتر بروند.
مرتبط: تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان
اما سوالي كه مطرح است اين است كه اينترنت در موبايل اهميت دارد و يا اپليكيشن هاي فروش ؟ در ابتداي كار اپليكيشن هاي فروش استقبال چشمگيري از آنها شد. اما با زياد شدنشان و يك شكل و يكنواخت شدن آن ها و از طرفي جذاب و جالب بودن نمونه تحت وب آنها، كاربران كم كم از اين اپليكيشن ها به سمت وب در حال حركت هستند. بنابراين برندها بايد با بروز و جذاب كردن اپليكيشن هاي فروش خود بر محبوبيت خود بيافزايند.
اما چرا انقدر روي اپليكيشن هاي فروش تاكيد مي كنيم؟ طبق آمار منتشره در سال گذشته ميلادي ترافيك اينترنت روي موبايل (گوشي و تبلت) سهم ۵۱.۳درصدي و روي كامپيوترهاي شخصي ۴۸.۷درصد بوده است. و عمده مصرف در موبايل ها روي اپليكيشن هاي تحت وب بوده اند. بنابراين اپليكيشن ها داراي محبوبيت خاصي براي كاربران بوده و زمان زيادي را در آنها سپري مي كنند. بر اساس گزارش گوگل ميزان جست جوي اينترنتي از روي موبايل در سال گذشته ۴۸درصد و در كامپيوترهاي شخصي ۲۶درصد بوده است. در اين ميان اپليكيشن هاي اينترنتي داراي سهم بالايي و تقريبا دوبرابر حالت مصرف عادي را به خود اختصاص داده اند.
مرتبط: تعميرات گوشي در كرج
با توجه به آمار و ارقام ذكر شده، يك فروشنده خوب علاوه بر محصول خوب، نياز به اپليكيشني براي فروش هم دارد، اپليكيشني كه هم كالايش را خوب معرفي كند و هم كاربر در آن احساس خوبي داشته باشد و از خريدش لذت ببرد.
شما تا چه حد از خريدهايتان را با اپليكيشن هاي فروش انجام مي دهيد؟
- شنبه ۰۴ شهریور ۹۶ | ۱۹:۵۲
- ۱۹ بازديد
- ۰ نظر