استارت آپ تعميرات موبايل ، ديجي دكي

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

استارت آپ تعميرات موبايل ، ديجي دكي


همان‌طور كه مي‌دانيد، تعميرات تلفن همراه معمولا با مشكلات بسياري روبرو است. از آنجا كه تلفن همراه معمولاً وسيله‌اي شخصي و بسيار پركاربرد است، اينكه مجبور باشيم چند روزي بگذاريمش  در تعميرگاه ما را وامي‌دارد كه گاه اصلا  عطاي تعميرش را به لقايش بخشيده  و برويم گوشي نو بخريم يا به طريقي با  مشكلش كنار بياييم. اين راه‌ها معمولاً راحت‌تر از آن است كه گوشي‌ِمان چند روز جايي باشد كه ممكن است به آن اطمينان كافي نداشته باشيم يا مجبور باشيم چند روز با موبايل خود كار نكنيم و در نهايت هم براي سپردن به تعميركار ناگزير باشيم بسياري از اطلاعات اساسي‌مان را از رويش پاك كنيم.

 

ولي مدتي است كه راهي جديد‌ پيش پاي همه گذاشته شده: ديجي دُكي ! ديجي دكي راهكاري است براي تعميرات موبايل شما در محل و زمان دلخواهتان. در اين راهكار جديد و نوآورانه روش كار به اين صورت است كه پس از ورود به سايتي كه بدين منظور طراحي شده، با گذراندن چند گام ساده در داخل سايت و ثبت برند، مدل موبايل و مشكل پيش آمده براي آن و در پايان اعلان آدرس و زمان مدنظر، در مكان و زمان اعلام شده توسط شما،  تعميركاران مجرب ديجي دكي پيش شما مي‌آيند  و در كمترين زمان ممكن و با بالاترين سطح كيفيت و اطمينان، روبروي چشم خودتان موبايلتان را تعمير مي‌كنند.

بدين ترتيب، در گرما، سرما، ترافيك و هزار گرفتاري ريز و درشت روزمرۀ ديگر، مجبور نيستيد براي تعمير موبايل خود كارتان را رها كنيد يا از خانه خارج شويد و تازه در آخر هم گوشي‌تان را چند روز نزد تعميركار بگذاريد و نتوانيد از آن استفاده كنيد

راهكار ديجي دكي بسيار آسان است. به سايت "ديجي دكي" برويد و با كليك بر روي گزينۀ " گوشيم رو تعمير كن" با سه قدم بسيار ساده به مشكل گوشي خود رسيدگي كنيد. تنها كافي‌ست:

1)       خودتان درخواست بدهيد.

2)       خودتان زمان و مكان تعميرات موبايل را انتخاب كنيد.

3)       بقيۀ كارها توسط متخصصان ديجي دكي انجام خواهد شد. ديجي دكي مي‌آيد و مقابل خودتان تعميرات موبايل را انجام مي‌دهد.

 

از تعمير گوشي با ديجي دكي لذت ببريد!


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.