نمايندگي تعميرات موبايل

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

نمايندگي تعميرات موبايل

نمايندگي تعميرات موبايل واژه اي است بسيار غلط انداز و بعضا باعث مي شود افراد گمراه و سر در گم شوند. حقيقت ماجرا اين است كه بسياري از نمايندگي ها به صورت رسمي نيستند و خودشان نام نمايندگي رسمي را روي خودشان مي گذارند. در اينكه نمايندگي واقعي است يا خير، بايد در سايت اصلي برند مربوطه جستجو كنيد و معمولا در سايتشان ليست كامل نمايندگي ها وجود دارند. توجه داشته باشيد كه شركت گارانتي كننده با نمايندگي متفاوت است. طبق قانون هر گوشي نو بايد به مدت 18 ماه تحت گارانتي يك شركت باشد، مگر در مواردي كه آن شركت ذكر كرده است. بنابراين در اين مدت كاربر بايد گوشي خودش را به شركت گارانتي كننده ببرد و نبايد به هيچ عنوان در مركز ديگري اقدام به تعميرات كند، مگر ديگر گارانتي را نخواهد.

 

نمايندگي آيفون

گوشي هاي آيفون يكي از برندهاي پر داستان در زمينه نمايندگي هستند. شركت اپل رسما اعلام كرده است كه در ايران نمايندگي apple center ندارد و در برنامه هاي آينده اش هم چنين تصميمي ندارد. اما از طرفي واردات گوشي هاي آيفون نيز فقط براي چند شركت خاص محدود شده و آنها گارانتي نيز ارائه مي دهند. بنابراين هيچ كدام از مواردي كه در سايت اپل ديده مي شود را ملزم به رعايت كردن نيستند و شرايط و ضوابط خودشان را دارند. بنابراين اگر مركز يا شركتي ادعاي نمايندگي آيفون يا اپل را داشت، متاسفانه حقيقت را نمي گويد!

 

نمايندگي سامسونگ

سامسونگ تا چند وقت پيشتر در ايران نمايندگي هاي رسمي داشت. هم براي گوشي هاي موبايل و هم براي لوازم خانگي. اما با تشديد تحريم ها كمي اين نمايندگي ها محدود شدند و تغيير نام دادند و بعضا برخي افراد در اين اوضاع به هم ريخته سو استفاده كرده و نام خود را مشابه نمايندگي سامسونگ گذاشتند. در مورد سامسونگ هم دقت داشته باشيد كه گوشي را با كدام گارانتي تهيه مي كنيد. شايد براي خرابي گوشي باز هم به مركزي كه گوشي را خريداري كرده ايد مراجعه كنيد اما بهرحال شركت گارانتي كننده موظف به برطرف كردن مورد و عيب خواهد بود.

 

نمايندگي هواوي

شركت هواوي از آنجا كه كارهاي زيرساخت مخابراتي نيز انجام مي دهد و با ايران روابط تجاري زيادي نيز داشته، زير ذره بين امريكا بوده و اكثر مواقع از جانب امريكا دچار تحريم و مشكل مي شود. تحريم اندرويد و سرويس هاي گوگل يكي از اين موارد است كه كمي براي هواوي و كاربرانش دردسرساز شده است. اما براي گوشي هاي هواوي نيز نمايندگي هواوي به صورت خاص و مجزا وجود ندارد و بيشتر نمايندگي هاي فروش دارد. براي موارد تعميراتي بايد دقت كنيد كه كدام شركت گوشي در دست شما را گارانتي كرده است و براي تعميرات بايد به آن مراجعه نماييد.

 

مراكز تعميرات موبايل

براي تعمير كردن گوشي مراكز و روش هاي مختلفي وجود دارد. در مناطق مختلف تهران مراكز تعميراتي مختلفي هم وجود دارد. شايد معروف ترين مركز تعميراتي در تهران پاساژهاي علاءالدين و چارسو باشند كه در مركز تهران و در طرح ترافيك قرار دارند كه بعضا دسترسي به آنها دشوار است. به علاوه تعداد زيادي تعميركار در اين دو مركز وجود دارد كه انتخاب يكي از آنها كمي مي تواند مشكل باشد. كه متاسفانه بعضي از آنها نيز حرفه اي نبوده و مشكلاتي براي كاربران ايجاد مي كنند. به علاوه اكثر تعميركاران اين مراكز كاربر را از حق قانوني يك ماه مهلت تست يا همان يك ماه گارانتي تعميرات محروم مي كنند و فرد به محض خروج از مغازه تعميركار نمي تواند هيچ گونه اعتراضي داشته باشد.

 

مركز تعميرات موبايل البان

اگر خداي ناكرده به هر دليلي گوشي شما دچار مشكل شد، هيچ ناراحت نباشيد، البان در كنار شماست. البان با بهره گيري از تعميركاران مجرب و ماهر و با سابقه طولاني در اين امر، كار تعميرات موبايل شما را در كوتاه ترين زمان و با بالاترين كيفيت انجام مي دهد. ضمانت و گارانتي يك ماهه تعميرات البان نيز مهر تاييدي است بر اينكه تعميرات براي شما به بهترين شكل صورت خواهد گرفت و هر مشكلي در مدت زمان گارانتي تعميرات شما پيش بيايد، البان آن را برايتان حل خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.