اسكن عكس هاي چاپ شده با دوربين موبايل و با كيفيت بالا

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

اسكن عكس هاي چاپ شده با دوربين موبايل و با كيفيت بالا

عكس هاي قديمي خاطرات بسيار زيادي را با خود به همراه دارند. عكس هايي كه بعضا سياه و سفيد هستند و به دليل قديمي بودن و كاغذي بودن، برخي يا خراب شده اند و يا در شرف خراب شدن هستند. اسكن عكس هاي اين چنيني باعث مي شود كه خاطراتي كه همراه خود دارند، باز هم بمانند. در ادامه برايتان يك اپ بسيار مناسب براي اين كار معرفي خواهيم كرد.

مشكل اسكن عكس هاي چاپ شده

اگر تا به حال خواسته باشيد تا عكس هاي قديمي خود را ديجيتالي كنيد و به اصطلاح اسكن كنيد، قطعا با مشكلاتي كه مي خواهيم بگوييم مواجه شده ايد:

  • در صورت استفاده از اسكنر، براي داشتن كيفيتي خوب مجبور هستيد مدت زمان زيادي را صرف كنيد و سخت افزارهاي زيادي نيز نياز داريد تا عكس ها را اسكن كنيد.
  • در صورتي كه از روي عكس هاي چاپ شده هم با دوربين معمولي و يا دوربين موبايل عكس بگيريد، بخاطر جنس عكس ها، همواره بازتاب نور از قسمت هاي مختلف آن كيفيت را كاهش داده است.

اسكن عكس ، ديجي دكي

مطلب مرتبط: عكس ورزشي خوب با موبايل

بنابراين مشاهده مي كنيد كه اسكن عكس مي تواند مشكلاتي هم به همراه داشته باشد، مشكلاتي كه ما با معرفي و استفاده از يك اپ آنها را برطرف خواهيم كرد.

يكي از راه هاي مناسب براي اسكن عكس

نرم افزار PhotoScan، نرم افزاري است كه شركت گوگل ارائه كرده و با ترفندي بسيار جالب عكس هاي شما را با بهترين كيفيت اسكن مي كند (در هر دو نسخه اندرويد و iOS). تنها چيزهايي كه لازم هست، يكي يك موبايل با دوربين نسبتا خوب است و اينكه روي همين موبايل اين اپ را نصب كنيد.

وقتي وارد اپ مي شويد، يك فيلم آموزشي به شما مي گويد كه چگونه عمل كنيد. روند كار بسيار ساده هست:

  • عكس را مقابل خود قرار دهيد.
  • از داخل اين نرم افزار يك عكس از آن بگيريد.
  • بعد به صفحه گوشي خود نگاه كنيد، روي عكس چاپ شده چهار دايره نشان داده شده است. بدون اينكه خيلي زاويه را تغيير دهيد و يا جابجا شويد، موبايل را به گونه اي حركت دهيد كه دايره تو خالي روي اين دايره ها بيفتد.
  • ترتيب حركت را خود اپ به شما مي گويد.
  • روي هر دايره اندكي صبر كنيد تا خطي آن را دور بزند.
  • روي هر چهار دايره كه حركت كنيد، اپ پردازش خودش را آغاز مي كند.
  • و شما حالا اسكني با كيفيت از عكس چاپ شده خود در اختيار داريد!

اسكن عكس ، ديجي دكي

اين عكس هاي اسكن شده همانقدر كه براي شما خاطره انگيز هستند، مي توانند براي ديگران هم خاطراتي داشته باشند. اشتراك گذاري آنها با خودشان را حتما به شما توصيه مي كنيم. 
              </div>
            
            <div align=

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.