پرداخت عوارض جاده بدون داشتن برچسب و با داشتن برچسب

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

پرداخت عوارض جاده بدون داشتن برچسب و با داشتن برچسب

اگر عيد به مسافرت در يكي از جاده هاي تهران-قم، تهران-ساوه، قزوين-زنجان، كرج قزوين و يكي از باندهاي جاده تهران-پرديس متوجه شده ايد كه هيچ ماموري جهت اخذ عوارض وجود ندارد و بسياري از مسافران از نحوه پرداخت عوارض جاده بي اطلاع بودند تا اينكه پيامك مربوط به آن را دريافت كردند. در ادامه برايتان چند راه براي پرداخت عوارض جاده را بيان خواهيم كرد. اين طرح آني رو نام دارد و از ۲۸ام اسفند ۹۷ به طور همزمان در ۴ بزرگراه اصلي كشور اجراي شد.

پرداخت موبايلي

از آنجا كه كار ديجي دُكي، تعميرات موبايل در محل هست، در ابتدا روش موبايلي پرداخت عوارض جاده را بيان مي كنيم. شما با چند اپ خدمات پرداخت مي توانيد اين كار را انجام دهيد. اپ هايي نظير پرنا، ديجي پي، اتول يار، كيپاد، nspay و تاپ. اين هاي همگي اپ هايي هستند كه تماما روي اندرويد كار مي كنند و برخي روي آيفون هم اپ دارند و برخي هم روي حالت بروزر موبايل.

پرداخت ايستگاهي

چنانچه در مسيرهاي مطرح شده در توقفگاه هاي ميان راهي ايستاديد، مي توانيد از طريق دستگاه هاي پوز مستقر در آنها نيز اقدام به پرداخت كنيد.

پرداخت عوارض جاده ، ديجي دكي

برچسب (تگ) بانك مسكن (تگ ETC)

با مراجعه به بانك مسكن و يا كيوسك هاي بانك مسكن بعد از عوارضي ها مي توانيد با به همراه داشتن مدارك ماشين يك برچسب الكترونيكي تحت عنوان برچسب ETC دريافت كنيد و آن را با مبلغي شارژ نموده و هر بار كه عبور مي كنيد، با استفاده از ۲۰ درصد تخفيف از عوارضي جاده ها عبور كنيد. پس از عبور از عوارضي، به شماره موبايلي كه هنگام خريد برچسب داده ايد، اطلاعات عبور شما پيامك مي شود و اگر ميزان شارژ برچسب شما كم باشد، به شما گفته مي شود كه مدت زماني را فرصت داريد تا آن را مجدد شارژ نماييد و براي اين كار بايد از طريق درگاه پرداخت بانك مسكن و يا اپ پرنا اقدام نماييد.

پرداخت عوارض جاده ، ديجي دكي

پرداخت بي واسطه

با موافقت صاحب ماشين و دارنده حساب، با مراجعه به بانك، تعيين مي كنيد كه مبلغ عوارض جاده اي بعد از هر بار عبور به صورت خودكار از حسابتان برداشت شود و اطلاعات اين برداشت نيز براي صاحب حساب پيامك مي شود. بانك هاي فعال در اين حوزه عبارتند از: ملت، سپه، اقتصاد نوين، انصار، شهر، ايران‌زمين، دي و پست بانك.

پرداخت عوارض جاده با استفاده از دستگاه هاي خودپرداز بانكي

اگر از عوارضي ها عبور كرده باشيد و پيامك دريافتي را ملاحظه كنيد، متوجه شناسه قبض و شناسه پرداخت عوارضي مربوطه هم خواهيد شد. با استفاده از اين دو شناسه مي توانيد به راحتي و از طريق تمام روش هايي كه قبض هاي ديگرتان را با همين روش پرداخت مي كنيد، مبلغ عوارض را نيز پرداخت نماييد.

پرداخت عوارض جاده ، ديجي دكي

پرداخت گروهي

شركت هايي كه كارمندانشان عبورهاي زيادي از عوارض دارند مي توانند از طريق سامانه nspay اقدام به پرداخت گروهي نمايند تا ماشين هاي تعريف شده از اين طريق عوارضشان در هر بار عبور پرداخت شود.

منبع: تعمير موبايل ، ديجي دكي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.