تعميرات موبايل در منزل از رويا تا حقيقت!

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

تعميرات موبايل در منزل از رويا تا حقيقت!

اين روزها با گران شدن خيلي از اجناس من جمله گوشي هاي موبايل، تعميرات امري ضروري و بعضا واجب به حساب مي آيد. اما آيا مي توان تعميرات موبايل در منزل انجام شود؟ در يك كلام بخواهيم جواب بدهيم، بايد بگوييم كه بله! در ادامه در اين رابطه با شما بيشتر خواهيم گفت.

تعميرات موبايل در منزل ، آرزويي ممكن براي همگان!

تعميرات موبايل بعضا مسئله اي پيچيده است. اما چنانچه تعميركاري به اندازه كافي حرفه اي و آموزش ديده باشد، مي تواند در حداقل ۸۰-۹۰ درصد موارد موبايل را در جايي به غير از تعميرگاه تعمير كند! اين امر شدني است و براي اين حرف اثبات هم وجود دارد.

تعميرات موبايل در منزل ، ديجي دكي

تعميرات را به صورت كلي به دو دسته سخت افزاري و نرم افزاري مي توان تقسيم كرد. تعميرات نرم افزاري كه در بدترين شرايط نياز به يك سيستم ديگري همچون رايانه و اينترنت دارند كه با لپتاپ و اينترنت همراه قابل انجام در محل هستند.

در رابطه با تعميرات سخت افزاري، در ۹۰ درصد موارد، مورد خرابي به گونه اي است كه باز هم در محل قابل تعمير است.

نحوه تعمير موبايل در منزل

يا بايد خودتان تعميرات بلد باشيد تا گوشي را در منزل تعمير كنيد و يا بايد بتوانيد به يك سيستم و گروه حرفه اي اعتماد كنيد و كار تعميرات گوشي خود را به آنها بسپاريد. در ادامه اين گروه را به شما معرفي خواهيم كرد.

تعميرات موبايل در منزل ، ديجي دكي

گروه ديجي دُكي با افتخار توانسته شعار تعميرات موبايل در منزل و به طور كلي تر تعميرات موبايل در محل را به واقعيت تبديل كند. ديجي دُكي اعلام مي كند كه تا به اين لحظه بيش از ۱۵هزار درخواست ثبتي در سامانه اش را پيگيري كرده و بالاي ۸۰ درصد از تعميرات را در محل انجام داده است.

تعداد زيادي از موارد ثبتي هم با يك مشاوره كاملا رايگان، از طريق تلفن و به دست صاحب گوشي انجام شده است!

مزاياي تعميرات گوشي در منزل

مزاياي اين كار براي همگان واضح است، اما چند مورد را بصورت خلاصه برايتان مي گوييم:

  • امنيت اطلاعات
  • عدم جابجايي بدون دليل قطعات
  • دور نشدن گوشي از شما
  • استراحت و آسايش در منزل
  • عدم نياز به يافتن تعميركار مناسب

اين موارد به همراه بسياري از موارد ديگر، دلايلي خوب و مناسب جهت انجام تعميرات موبايل در محل است

روند كار ديجي دُكي

اگر خداي ناكرده گوشي شما آسيب ديد و مجبور به تعمير كردن آن شديد، ناراحت نباشيد. وارد سايت ديجي دُكي به نشانيwww.digidoki.com بشويد. در كمتر از يك دقيقه يك درخواست ثبت كنيد و بعد منتظر باشيد تا كارشناسي با شما تماس بگيرد. كارشناس ديجي دُكي يا همان ديجي تِك سعي خواهد كرد در وهله اول مشكل شما را تلفني و رايگان حل كند. اگر نشد، مشكل كه برايش مشخص شد، در صورت رضايت شما و با هماهنگي خود شما، جهت تعمير موبايل در منزل شما يا هر محل ديگري كه بخواهيد اقدام خواهد كرد.

تعميرات موبايل در منزل

نگران چيزي نباشيد، بعد از تعميرات يك ماه مهلت تست و گارانتي داريد و ديجي دُكي در اين مدت همواره پشت شما خواهد بود!

در حال حاضر اين خدمات به هم ميهنان عزيزمان در تهران و كرج ارائه مي شود و به زودي منتظر باشيد تا استان هاي بعدي را نيز اعلام كنيم!

 

منبع: تعمير موبايل ، ديجي دكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.