تعميرات موبايل در ايران با چه مشكلاتي همراه است و راهكار آن چيست؟

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

تعميرات موبايل در ايران با چه مشكلاتي همراه است و راهكار آن چيست؟

امروزه يكي از پركاربردترين و در دسترس ترين ادوات گوشي هاي موبايل هستند. اين ادوات الكترونيكي هوشمند بعضا نقش بسيار مهمي در زندگي ما ايفا مي كنند. اما زماني كه نوبت به تعميرات موبايل مي رسد، همين وسيله كارآمد بسيار آزار دهنده مي شود و تعميرات آن مي تواند بسيار چالش برانگيز باشد.

مشكلات تعميرات موبايل چه هستند؟

وقتي موبايل شما خراب مي شود، داستان تعميرات آن آغاز مي شود. احتمالا در ابتدا از اطرافيان و دوستان سراغ يك تعميركار خوب را مي گيريد. بعد از پيدا كردن يك تعميركار خوب (كه كاري بسيار مشكل است) بايد وقت گذاشته و خود را به او برسانيد. گوشي را تحويل دهيد، زماني تعيين شود براي تعمير گوشي و بعد در روز موعود برويد و گوشي تعمير شده خود را تحويل بگيريد.

تعميركاران سطح شهر همگي متعهد هستند كه به بهترين نحو تعميرات انجام دهند و فقط كار گفته شده را انجام دهند. اما شما در اين مدت هيچي از گوشي خود نمي دانيد. در رابطه با امنيت اطلاعاتتان حسابي نگران خواهيد بود. در رابطه با تغييرات غيرلازم در گوشي و … اينها مواردي است كه ممكن است هر كدام اتفاق بيفتد، هرچند با احتمال خيلي كم هم باشد، اما نگراني اش خيلي آزار دهنده خواهد بود.

تعميرات موبايل ديجي دكي

از طرفي شما براي تعميرات موبايل خود بايد حداقل دو روز به مدت چند ساعت وقت بگذاريد و تا محل تعميركار برويد. در فاصله بين تعميرات هم دسترسي به گوشي خود نداريد. در اين ترافيك سنگين و هزينه هاي رفت و آمد، براي يك تعميرات ساده بايد كلي وقت و هزينه صرف كنيد.

اما مي توان تمام اينها را به نحوي ديگر انجام داد!

راهكار تعميرات موبايل موفق

به اين فكر كنيد كه اگر خداي ناكرده گوشي تان خراب شد، اصلا نيازي به انجام كارهاي ذكر شده در بخش قبل نباشيد. در خانه يا محل كار خود باشيد. روند عادي زندگي تان را پيش ببريد. شخصي مطمئن و تاييد شده بيايد گوشي شما را تعمير كند و حداقل به مدت يك ماه خدمات ارائه شده را گارانتي كند! و شايد بخش جذاب قضيه اين باشد كه شما همانقدري پرداخت مي كنيد كه بايد به تعميركار داخل مغازه يا بازار پرداخت مي كرديد!! آيا واقعا اين عملي است؟

تعميرات موبايل ديجي دكي

بايد به شما بگويم كه بله! ديجي دُكي با بيش از ۱۴۰۰۰ درخواست موفق تا به الان كار تعميرات موبايل را از يك كار پر دردسر به كاري ساده تبديل كرده است! اگر مشكلي براي گوشي تان پيش آمد، اصلا نگران نباشيد. فورا وارد سايت ديجي دُكي به نشاني www.digidoki.com بشويد. در عرض ۳۰ ثانيه يك درخواست ثبت كنيد (فقط چند تا كليك و نام تلفن). در كوتاه ترين زمان ممكن كارشناسي با شما تماس خواهد گرفت. بعد از ارائه يك مشاوره كوتاه، مشكل گوشي را با كمك شما يافته و به شما اعلام هزينه مي كند. اگر مايل بوديد، تاييد كرده، ساعت و آدرس مي دهيد و تكنسين مربوط به نام ديجي تِك در زمان تعيين شده به محل درخواستي شما مراجعه كرده و گوشي شما را به روز اول آن بر مي گرداند.

ثبت درخواست ديجي دكي

يك خبر خوب هم اينكه در حال حاضر اگر مشكل شما نرم افزاري باشد، درهمان تماس اول از طرح كارشناس ديجي دُكي تلاش بر رفع مشكلتان به صورت تلفني خواهد بود و شما حتي پولي بابت تماس برقرار شده پرداخت نخواهيد كرد، چون ما با شما تماس مي گيريم! 
              </div>
            
            <div align=

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.