محصولات ۲۰۱۹ اپل چه هستند؟ در روز ۲۱ شهريور اپل چه محصولاتي را معرفي كرد؟

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

محصولات ۲۰۱۹ اپل چه هستند؟ در روز ۲۱ شهريور اپل چه محصولاتي را معرفي كرد؟

همانطور كه وعده داده شده بود، محصولات ۲۰۱۹ اپل در روز ۱۲ سپتامبر معادل با ۲۱ شهريور رونمايي شد. در اين پست مي خواهيم در رابطه با محصولات ۲۰۱۹ اپل يك توضيح مختصر بدهيم.

اپل واچ سري ۴

علاوه بر به روز رساني نرم افزاري اين بار اپل واچ با صفحات بزرگتري ارائه خواهند شد. اين صفحات بزرگتر و نرم افزار جديد ويژگي هاي جالبي براي صاحبان خود فراهم مي آورند. تركيبات الكترونيكي پشت ساعت هاي جديد اين امكان را به شما مي دهند تا بتوانيد همواره براي رصد سلامتي خود از يك ECG كامل بهره ببريد. درصورت بروز هر گونه مشكلي قلبي و ضرباني، ساعت به شما هشدار مي دهد. كه در كنار ساير ويژگي هاي سلامتي اپل واچ، اين محصول حسابي مراقب سلامت شما خواهد بود.

محصولات 2019 اپل ديجي دكي

يك ويژگي جالب ديگر آن اين است كه در صورت افتادن شما بر روي زمين و صدمه ديدنتان (يعني نتوانيد بلافاصله بلند شويد) پيغامي به افراد از پيش تعيين شده ارسال خواهد شد و امكان تماس با فوريتهاي پزشكي در اختيارتان قرار داده مي شود. در اين پيغام موقعيت مكاني شما نيز گزارش داده مي شود!

اين ساعت ها از تاريخ ۱۴سپتامبر پيش فروش شده و از ۲۱ ام سپتامبر ارائه خواهند شد.

گوشي هاي آيفون جديد!

سه نوع گوشي آيفون XS، XS max و XR از محصولات ۲۰۱۹ اپل به حساب مي آيند.

دو گوشي XS و XS max با صفحه نمايش هاي OLED در واقع نسل بعدي آيفون ده به حساب مي آيند. در ابعاد ۶.۵ و ۵.۸ اينچي گوشي هاي بزرگي محسوب خواهند شد. با رنگ هاي نقره اي، طلايي و مشكي از ۹۹۹دلار به بالا (خيلي بالا) قيمت گذاري شده اند.

محصولات 2019 اپل ديجي دكي

آيفون XR با صفحه نمايش معمولي هميشگي آيفون ها همراه خواهد بود. سايز ۶.۱ اينچي و با يك دوربين و با تنوع رنگي زياد ارائه خواهد شد.

دو مدل XS از ۱۴سپتامبر پيش فروش شده و از ۲۱ ام سپتامبر ارائه خواهند شد و مدل XR از ۱۹ اكتبر پيش فروش و ۲۶ام تحويل خواهد شد.


مرتبط: گوشي آيفون را خودتان تعمير كنيد!


به روز رساني IOS 12 و كلي ويژگي هاي جديد

به روز رساني جديد آيفون كه از ۱۷ سپتامبر ارائه خواهد شد با كلي ويژگي جديد خواهد آمد كه سعي خواهيم كرد در پستي جداگانه به آن بپردازيم.

به روز رساني MOJAVE براي سيستم عامل هاي مك

در اين روز مك هاي جديد به عنوان محصولات ۲۰۱۹ اپل معرفي نشدند، اما يك به روز رساني نرم افزاري قوي مي تواند جاي آن را بگيرد. اين به روز رساني از ۲۴ام سپتامبر ارائه خواهد شد.

 

اين بود توضيحي مختصر از آنچه در كنفرانس ۲۰۱۹ اپل رخ داد.

منبع: تعمير گوشي  ديجي دكي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.