مراسم رونمايي از گلكسي اس ۱۰ سامسونگ و ساير محصولات

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

مراسم رونمايي از گلكسي اس ۱۰ سامسونگ و ساير محصولات

برندها سالانه پرچمداران و آخرين دستاوردهاي خود را در قالب يك كنفرانس به معرض نمايش مي گذارند تا كاربران را بيش از پيش مشتاق رسيدن محصولاتشان به بازار نمايند. امسال نيز در شركت سامسونگ در برنامه رونمايي از گلكسي اس ۱۰ ، محصولات خاص و جالبي ارائه كرد كه تا حدودي برايتان شرح خواهيم داد.

انواع گوشي هاي گلكسي اس ۱۰ 

آنچه كه همه انتظار ديدن آن را داشتند، گلكسي اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ اي (S10e) سه گوشي اصلي رونمايي شده در كنفرانس سال ۲۰۱۹ سامسونگ به شمار مي روند. دو مدل اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس تا حدود زيادي مشابه هم هستند با قيمت هاي ۹۰۰ و ۱۰۰۰ يورو به بازار خواهند آمد. براي كساني هم كه تمايل به داشتن يك گوشي خوب هستند، مدل S10e با قيمت پايينتر ۷۵۰ يورويي عرضه خواهد شد.

گلكسي اس 10 ديجي دكي

علاوه بر اين گوشي ها، سامسونگ نخواسته از دنياي فناوري عقب بماند و يك گوشي با مودم ۵G ارائه كرده. اين گوشي تنها در چند كشور ارائه خواهد شد، كشورهايي كه در زمينه اينترنت ۵G پيشرفت هاي زيادي داشته اند و احتمالا اين مودم بتواند براي كاربرانش در آن كشور مفيد باشد. هنوز به صورت كامل براي ارائه آماده نشده و احتمالا در روزهاي پاياني سال شاهد عرضه آن خواهيم بود.

گوشي تا شوي سامسونگ

شايد يكي از بزرگترين محصولات سامسونگ در مراسم رونمايي از گلكسي اس ۱۰ ، گوشي تاشوي آن با نام تجاري گلكسي فولد (Samsung Galaxy Fold) باشد. اين گوشي مي تواند ۷.۳ اينچي بوده يا كه از وسط تا شود و به اندازه يك گوشي ۴.۶ اينچي نسبتا ضخيم در بيايد. قيمت اين گوشي تاشو حوالي ۲۰۰۰ يورو تخمين زده مي شود (تقريبا ۳۰ ميليون تومان) كه اين قيمت بالا آن را بسيار خاص و يكي از گران قيمت ترين هاي بازار مي كند.

گلكسي اس 10 ديجي دكي

ساعت گلكسي اكتيو و گلكسي فيت سامسونگ

شركت سامسونگ دو پوشيدني هوشمند گلكسي اكتيو و فيت را نيز ارائه نمود. نسبت به محصولات قبلي گلكسي اكتيو، ورزشي تر بوده و مقاومت آن در برابر آب هم افزايش يافته است. وزنش بسيار كاهش يافته و از سيستم عامل تايزن با تغييرات سامسونگي بهره مي برد.

گلكسي اس 10 ديجي دكي گلكسي اس 10 ديجي دكي

اما گلكسي فيت هم يك گجت هوشمند ساده تر به شمار مي رود كه هم بسيار سبك تر هست و هم كوچكتر و به نوعي ورزشي تر محسوب مي شود كه باعث مي شود در هنگام ورزش مزاحمتي برايتان ايجاد نشود.

هدقون بي سيم سامسونگ

كنفرانس سامسونگ يك محصول جالب ديگ با يك قابليت استثنايي ارائه شد. سامسونگ هم هدفون هاي بي سيم همچون ايرپاد هاي اپل ارائه كرد. اين هدفون ها به گونه اي طراحي شده اند كه اولا هرگز از گوش صاحبش نمي افتند و ثانيا در جاهاي شلوغ، به جاي آنكه صوت را از دهان كاربر ارسال كنند، از طريق سيستم داخلي بدن، صوت را گرفته و منتقل مي كنند! فيلم اين محصول در صفحه اينستاگرامي ديجي دُكي قابل مشاهده مي باشد.

گلكسي اس 10 ديجي دكي

 

منبع: تعمير موبايل ، ديجي دكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.