اسكن با گوشي روشي با كيفيت، سريع و راحت

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

اسكن با گوشي روشي با كيفيت، سريع و راحت

حتما بارها برايتان پيش آمده كه به جايي و يا اداره اي رفته ايد و نياز هست تا مدارك خود را به صورت الكترونيكي تحويل بدهيد. در اين مواقع بايد جستجو كنيد تا محلي را براي اسكن كردن مدارك خود بيابيد، با استفاده از فلش يا ايميل با خود جابجا كنيد و در نهايت به سازمان مربوطه تحويل دهيد. اين كار بعضا هم خيلي زمان بر مي شود و هم سخت. اما با اسكن با گوشي به راحتي مي توانيد در لحظه از اسناد مورد نظر خود با كيفيتي بسيار مطلوب اسكن كرده و با هر فرمتي آن را بارگذاري و ارسال نماييد.

اسكن با گوشي

بيشترين كاربرد اين موضوع را مي توان در مواقعي مانند ثبت نام در سامانه تهران من، آپلود كردن تكاليف درسي در پورتال براي اساتيد دانشگاهي و … حس كرد. در ادامه تعدادي اپ قدرتمند و رايگان براي اين كار به شما معرفي خواهيم كرد.

اسكن با گوشي با اپ CAMSCANNER

براي اسكن با گوشي با اين اپ، كافي است بعد از نصب آن واردش شويد و با توجه به كاربردتان از سوژه مورد نظر خود با استفاده از دوربين به نوعي عكس بگيريد!

اسكن با گوشي البان

بعد از نصب اپ وارد آن كه شويد از شما در رابطه با خريدن آن ميپرسد. اصلا نگران نباشيد، پرداخت نكردن پول فقط با اضافه شدن يك آيكون برنامه روي فايلهاي اسكن شده شما همراه است كه آن را هم ميتوانيد به راحتي بعد از اسكن پاك كنيد! يك علامت دوربين داخل اين اپ هست، آن را كه انتخاب كنيد انواع مدلها براي اسكن با گوشي برايتان نمايش داده ميشود:

اسكن با گوشي البان

  • Greeting Card: با استفاده از اين حالت، شما ميتوانيد متني را دستي بنويسيد و بعد با استفاده از انواع طرحهاي موجود در نرم افزار به آن شمايل كارت دعوت و تبريك بدهيد. در وسط كارت جايي گذاشته شده كه شما مي توانيد دستنوشته خودتان را در آن بخش بيندازيد و با گوشي اسكن كنيد.
  • ImageToExcel: همانطور كه از نامش هم پيداست مي توانيد از جداول عكس بگيريد و در اكسل با آنها كار كنيد. طبيعي است كه ممكن است با توجه به دست خطها اين بخش با كمي خطا هم همراه باشد.
  • ID Card: يك كاربرد بسيار مناسب براي اكثر ما. از كارت شناسايي خود اسكن بگيريد و به صورت پشت و رو در يك برگه A4 داشته باشيد.
  • ID Photo: براي گرفتن عكس پرسنلي از اين قسمت استفاده كنيد. با توجه به ابعاد مورد نياز يك اندازه انتخاب مي شود و به راحتي از خود عكس پرسنلي مي گيريد.
  • Single: براي اسكن كردن تنها از يك برگه
  • Batch: وقتي تعداد صفحات مورد نظر براي اسكن كردن بيشتر از يك است و مي خواهيد همگي در يك فايل باشند.
  • QR Code: يك اسكنر QR كد

دانلود اپ CamScanner براي اندرويد دانلود اپ CamScanner براي آيفون

اسكن با گوشي با اپ OFFICE LENS

اپ دومي كه به شما معرفي مي كنيم، اپ Office Lens محصول شركت مايكروسافت هست. از لحاظ كارايي مانند اپ قبلي است اما يكي دو مورد كمتر دارد و يك مورد اضافه‎تر دارد. موارد موجود در اين اپ را هم برايتان شرح خواهيم داد:

اسكن با گوشي البان

  • Document: اسكنر معمولي كه هر سند و كاغذي را مي توانيد با اين قسمت اسكن كنيد.
  • Business Card: در اين حالت وقتي از كارت بيزينسي اسكن مي گيرد، اطلاعات موجود در كارت برايتان جداسازي مي شود و به صورت يك مخاطب مي توانيد آن را ذخيره نماييد! كه در اپ قبلي چنين امكاني مهيا نبود
  • Photo: براي اسكن از عكس ها
  • Whiteboard: اين بخش نيز در اين اپ هست اما در قبلي نبود. شما با استفاده از Office Lens مي توانيد از صفحه وايت برد اسكن كنيد و نگران بازتاب هاي زياد نور و ناخوانايي نباشيد!

اسكن با گوشي البان

دانلود اپ Office Lens براي اندرويد دانلود اپ Office Lens براي آيفون

اپ PHOTOSCAN مخصوص اسكن عكس

اپ ديگري كه براي اسكن با گوشي به شما معرفي مي كنيم، فقط مخصوص اسكن كردن عكس هست. اگر تا به حال تلاش براي اسكن كردن عكس هاي قديمي كرده ايد، حتما با استفاده از اين اپ متوجه خواهيد شد كه چقدر كارها ساده مي شوند. مهم ترين عملكرد اين اپ از بردن بازتابهاي نوري از روي عكس هست. پيش از اين آموزش كاملي در مورد اسكن كردن عكس هاي چاپ شده با استفاده از گوشي موبايل برايتان نوشته ايم.

اسكن با گوشي البان

دانلود اپ PhotoScan براي اندرويد دانلود اپ PhotoScan براي آيفون

 

كلام آخر

ما در شركت البان سعي داريم تا علاوه بر رفع مشكلات موبايلي شما، با خدمات تعميرات موبايل در محل البان، نرم افزاري و سخت افزاري، كاري كنيم تا از گوشي خود بيشترين استفاده را بكنيد و بتوانيد با كمك آن در كارهاي روزمره تسهيل سازي انجام دهيد. اگر در اين راستا نيازي مي بينيد، به راحتي به ما بگوييد تا آموزش آن را برايتان مهيا كنيم.

 

منبع: تعميرات موبايل البان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.