ديجي دكي جاي خودش را به البان مي دهد

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

ديجي دكي جاي خودش را به البان مي دهد

اگر شما هم از كاربران عزيز سابق ديجي دكي بوده باشيد، اگر خداي ناكرده مجدد نياز به انجام تعميرات براي گوشي خود داشته باشيد، احتمالا ديگر نتوانيد ديجي دكي را پيدا كنيد! ديجي دكي بعد از سه سال تلاش بي وقفه جاي خودش را البان داد تا بتوانيم خدماتي شايسته تر و در خور شان شما كاربران گرامي ارائه دهيم.

ديجي دكي تعميرات موبايل

ديجي دكي چه كرد و چه شد؟

اين روزها كلمه “ديجي” يادآور انواع فروشگاه‎هاي آنلاين است. فروشگاه‌هايي كه مي‌كوشند در جهت رفاه كاربرانشان بهترين محصولات را به آنها برسانند. اما “ديجي دكي” يك فروشگاه و يك واسطه صرفاً براي كسب سود بيشتر نبود، ماموريتش بيش از آن است كه بخواهد فقط محصولي را به كاربر برساند.

جالب است بدانيد، ديجي دكي بعد از ۳ سال تلاش بي وقفه و خستگي ناپذير، حدود ۱۷هزار درخواست را رسيدگي كرده و علاوه بر اشتغال زايي براي 40 نفر به صورت مستقيم، بالغ بر 30 نفر نيروي آماده به كار تربيت كرده است.

مطلب مرتبط: تعميرات تخصصي آيفون

وظيفه و مسئوليت ما بسيار فراتر از ديجي بودن است. در ابتداي راه اندازي اين استارتاپ گمان مي‌كرديم مانند يك ديجي بودن درجهت رفاه شما كفايت خواهد كرد، اما …

ظهور البان جانشيني شايسته براي ديجي دكي

“اِلبان” شديم تا بگوييم علاوه بر آنكه همچون گذشته در كنار شما همراه و ياري رسانتان هستيم، به صورت جدي تر و با گام‌هايي استوارتر در جهت افزايش رفاه و حفظ امنيت و آرامش تان مي‌كوشيم.

صفحه نمايش شكسته ، ديجي دكي

مطلب مرتبط: تعميرات گوشي سامسونگ

“البان” تنها يك تعميركار نيست، آن را خلق كرديم تا در بدترين شرايط كنارتان باشيم و رشد نخواهد كرد مگر با كمك شما. اكنون اعلام مي‌كنيم با نامي جديد، متعهدانه بيش از پيش در جهت افزايش اعتماد شما تلاش خواهيم كرد.

تعميرات گوشي با البان

همچون گذشته اگر خداي ناكرده گوشي شما نياز به تعميرات پيدا كرد، چه سخت افزاري و چه نرم افزاي، كافي است وارد سامانه البان به نشاني www.elbaan.com شويد و يك درخواست ثبت كنيد تا كارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و علاوه بر ارائه مشاوره رايگان تلفني، درجهت تعمير و ياري رساني به شما تمام هماهنگي هاي لازم را به عمل آورند.

تعميرات موبايل در منزل ، ديجي دكي

اميدواريم هرگز به تعمير گوشي نياز نداشته باشيد، اما اگر نياز شد، اصلا نگران نباشيد، ما هستيم 
              </div>
            
            <div align=

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.