ترك سيگار آن هم با اپ موبايل! پنج اپ ترك سيگار

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

ترك سيگار آن هم با اپ موبايل! پنج اپ ترك سيگار

ترك سيگار كاري است كه خيلي از مردم سيگاري خواهان آن هستند اما به دليل سختي و شايد هم ترس از عواقب آن دست به اين كار نمي زنند و يا فراموش مي كنند و انگيزه كافي براي اين كار را ندارند. اما اگر تصميمتان براي ترك سيگار قطعي است البان اپ هايي را به شما معرفي خواهد كرد كه به كمك آنها به راحتي بتوانيد به اين مهم دست يابيد.

مطلب مرتبط: ترك پيامك بازي حين رانندگي

در ادامه تعدادي اپ به شما معرفي خواهيم كرد كه به شما كمك مي كنند هميشه انگيزه تان براي ترك بالا بماند!

1- نرم افزار ترك سيگار FLAMY

در اين اپ شما چند عدد مهم مي بينيد. ميزان پولي كه با نكشيدن سيگار پس انداز كرده ايد، تعداد روزهايي كه پاك بوده ايد و كلا ميزان ساعاتي كه به عنوان يك فرد غير سيگاري سپري كرده ايد.

ترك سيگار ، البانصفحه ابتدايي و كلا صفحات اين اپ در عين سادگي اطلاعات خيلي زيادي را به شما مي دهند. در صفحه علاوه بر اعداد ذكر شده در بند قبل، در رابطه با بهبودهايي كه در زمينه سلامتي هم برايتان حاصل شده آماري ارائه مي دهد. اينكه چند روز به زندگي تان اضافه كرديد را در صفحه ابتدايي مي بينيد.

ترك سيگار ، البان

اما اگر مي خواهيد بيشتر در رابطه با دستاوردهاي سلامتي تان بدانيد، كافي است روي تب سلامتي بزنيد كه با عكس قلب مشخص شده است. در تب هاي بعدي آن مي توانيد دستاوردهاي ديگر ترك سيگار خود را ببينيد. به شما جوايزي داخل اپ داده مي شود، مي توانيد با ديگران بر سر اراده خود رقابت كنيد و كلي چيزهاي ديگر كه به شما در اين راه دشوار كمك خواهد كرد!

به شما در اين اپ ميزان تمايلتان براي برگشت و اينكه چه مقاومتي از خود نشان داديد و چه همتي كرده ايد را هم نشان مي دهد.

اين اپ تنها  در نسخه اندرويد عرضه شده كه لينك دانلود آن را برايتان قرار مي دهيم: دانلود اپ Flamy

2- نرم افزار ترك سيگار SMOKE FREE

اين نرم افزار هم مشابه قبلي است. اما براي هر دو نسخه اندرويد و iOS وجود دارد.

ترك سيگار ، البان

تفاوت هاي زيادي با Flamy ندارد اما كمي در گرافيك متفاوت هست. ديگر بحث رقابت با ديگران به آن صورت وجود ندارد. مانند قبلي ماموريت هايي را مي توانيد انتخاب كنيد كه انگيزه و تلاش شما را در ترك سيگار بيشتر مي كند.

ترك سيگار ، البان

در دو نسخه پولي و رايگان ارائه مي شود كه رايگان آن هم براي هدف والايي كه براي خود انتخاب كرده ايد مفيد هست. اما در نسخه پولي تعداد ماموريت هايي كه مي توانيد انتخاب كنيد بيشتر مي شوند.

دانلود اپ Smoke Free براي اندرويد

دانلود اپ Smoke Free براي iOS

3- نرم افزار ترك سيگار HABITBULL

اين نرم افزار علاوه بر اينكه به شما كمك مي كند تا كشيدن سيگار را ترك كنيد، كمك ديگري مي كند تا عادات ديگري به جاي آن براي خود برگزينيد!

ترك سيگار ، البان

هنگام اولين باز كردن اپ از شما مي خواهد تا يك عادت را تعيين كنيد، نحوه رصد و پيگيري را خودتان تعيين مي كنيد. با اتصال اين اپ به آمار سلامتي شما، كليه مسائل سلامتي و عادات ورزشي رفتاري شما هم در اين اپ ديده مي شوند.

ترك سيگار ، البان

شايد از لحاظ گرافيكي كمي پايينتر از دو نسخه قبلي باشد و همچنين انگليسي قوي تري لازم داشته باشد، اما امكانات خاصي در اختيار شما قرار مي دهد.

دانلود اپ Habitbull براي اندرويد

دانلود اپ Habitbull براي iOS

 

4- اپ ترك سيگار QUITNOW

اين اپ همانند دو اپ اولي است اما با يك ويژگي اضافي. يك بخشي دارد كه شما مي توانيد با ساير دوستاني كه قدم در راه بزرگ ترك سيگار گذاشته اند يك اجتماع تشكيل داده و چت كنيد. افراد از تجارب خود مي گويند و شما نيز علاوه بر استفاده مي توانيد به ديگران هم از تجربيات خودتان بگوييد.

ترك سيگار ، البان

به علاوه در اين اپ اين امكان مهيا هست كه شما مستقيما دستاوردهاي خودتان را با ديگران در فضاي هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد.

ترك سيگار ، البان

دانلود اپ Quitnow براي اندرويد

دانلود اپ Quitnow براي iOS

 

5- اپ ترك سيگار QUITZILLA

اين اپ نيز تقريبا مانند بقيه هست و فقط در نسخه اندرويد عرضه شده است. كاربري آن بسيار ساده بوده و مي توانيد داخلش انواع ترك كردن ها را انتخاب كنيد. يعني اين اپ فقط مخصوص ترك سيگار نيست!

ترك سيگار ، البانApps-to-Quit-Smoking-22-Elbaan

اين اپ در مقايسه با بقيه خيلي ساده هست و بازي ها و ماموريت هاي بقيه را ندارد. كار با اين اپ شايد ساده تر هم باشد. اما اگر حس مي كنيد انگيزه شما در طول مسير ممكن است كاهش يابد، از بقيه اپ ها استفاده كنيد.

دانلود اپ Quitzilla اندرويد

 

كلام آخر

در انتها مي خواهيم از شما از صميم قلب تشكر كنيم كه تصميم گرفته ايد دنيا را جاي بهتري براي زندگي قرار دهيد، هم براي خودتان و هم براي اطرافيانتان. حواستان باشد كه ضرر سيگار كشيدن شما براي اطرافيان بيشتر از خودتان هست!

ترك سيگار ، البان

ضمنا اگر هم نياز داشتيد كه حتما سيگار بكشيد، لطفا ته سيگار خود را بعد از خاموش كردن كامل آن داخل سطل آشغال بيندازيد، رعايت نكردن اين مهم آسيب هايي جدي به طبيعت و محيط زيست وارد مي كند!

ترك سيگار ، البان

اميدواريم در راه ترك سيگار موفق و پيروز باشيد!

 

منبع: Elbaan، تعميرات موبايل در محل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.