دنبال كردن هشتگ ها و فهميدن زمان آنلاين بودن دوستان قابليت هاي جديد اينستاگرام ۲۸

اينستاگرام فضايي كه خيلي ها در آن حضور دارند و مشغول به اشتراك گذاشتن لحظات و خاطرات خودشان با ديگران و دوستانشان هستند. اين اپ محبوبيت خاصي بين كاربران پيدا كرده است و خيلي ها بيشتر به خاطر اينستاگرام است كه عكاسي مي كنند! اخيرا به روز رساني جديدي تحت عنوان اينستاگرام ۲۸ ارائه شده است كه قابليت هاي جالبي با خود به همراه دارد.

Related image

در اينستاگرام ۲۸ شما مي توانيد يك هشتگ خاصي را دنبال كنيد! هشتگ گذاري به نوعي يعني تعيين يك سري كليد واژه كه خواننده را هدايت مي كند تا به اصل موضوع سريعتر پي ببرد. براي گذاشتن هشتگ، كافي است كنار كلمه اي كه مي خواهيد پررنگ كنيد علامت # را بگذاريد. اگر اينستاگرام خود را به روز كرده باشيد، با انتخاب هشتگ خاصي مي توانيد آن را اصطلاحا دنبال كنيد و هرگاه شخصي آن كلمه را هشتگ گذاري كرد، شما آگاه شده و مي توانيد آن پست را ببينيد.

قابليت ديگر اينستاگرام ۲۸ امكان ديدن آخرين زمان فعاليت دوستانتان در اينستاگرام است. البته اين امكان همچون تلگرام قابل حذف هم هست. اما وقتي شما براي خودتان را حذف كنيد، يعني اينكه كسي نفهمد كه آخرين زمان فعاليتتان در اينستاگرام چه زماني بوده، شما هم ديگر نمي توانيد آخرين زمان فعاليت ديگران را ببينيد! در واقع بر خلاف تلگرام اين پنهان سازي دو طرفه بوده و علاوه بر مخفي شدن زمان كار خودتان، زمان كار ديگران هم مخفي خواهد شد! به نوعي اگر چيزي را براي خودتان نمي پسنديد، اينستاگرام از جانب شما براي ديگران هم ناپسند فرض كرده و آن ويژگي را حذف مي كند.


مرتبط: كاهش مصرف اينترنت در اينستاگرام


روزانه تعداد زيادي پست و عكس اينستاگرامي در اين فضاي اجتماعي به اشتراك گذاشته مي شود و افراد زمان هاي بسيار زيادي را در اين فضا صرف مي كنند. ضمن دعوت از شما به عضويت در صفحه اينستاگرامي ديجي دكي، از شما دعوت مي شود تا مراقب باشيد در اين فضاي اجتماعي غرق نشويد، و مراقب باشيد تا زمان هاي با هم بودن واقعي را با زمان هاي با هم بودن مجازي جايگزين نكنيد!

منبع: تعمير موبايل ، ديجي دكي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.