سايز عكس در آيفون را با اين سه روش مي توانيد ببينيد

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

سايز عكس در آيفون را با اين سه روش مي توانيد ببينيد

اگر شما هم آيفون داشته باشيد حتما با اين مشكل مواجه بوده ايد كه فضاي گوشي شما پر شده اما نمي دانيد كه كدام عكس را پاك كنيد فضاي كمتري در گوشي اشغال خواهد شد. برخلاف گوشي هاي اندرويد ديدن سايز عكس در آيفون كمي پيچيده است و اين قابليت به عنوان يك امكان در آيفون وجود ندارد. در ادامه سه روش را براي ديدن حج و سايز عكس در آيفون به شما آموزش خواهيم داد.


خواندني: بازيابي عكس و فيلم در گوشي هاي اندرويدي


روش اول: استفاده از نرم افزار

در اين روش يك نرم افزار نصب مي كنيد و به آن اجازه دسترسي به عكس ها و فيلم هاي خود را مي دهيد. هنگامي كه آن را باز مي كنيد و عكس را در آن مي بينيد انواع اطلاعات آن عكس را هم مي توانيد ببينيد كه يكي از آن ها حجم و اندازه عكس و فيلم هست.

Image result for photo investigator app icon

نام اين نرم افزار Photo Investigator هست و دانلود و نصبش رايگان مي باشد.

روش دوم: استفاده از كامپيوتر

در اين روش شما براي ديدن سايز عكس در آيفون بايد آن را به كامپيوتر خود وصل كنيد. كمي كار سخت تر هست اما ديگر نيازي به نصب يك نرم افزار اضافي روي گوشي نيست. كافيست وقتي كه گوشي خود را به كامپيوتر وصل مي كنيد وارد فولدر عكس ها و فيلم هايتان بشويد. روي هر عكسي كه مي خواهيد راست كليك كرده و از طريق گزينه properties مي توانيد حجم آن را ببينيد.

Related image

روش سوم: آپلود كردن عكس

در اين روش كه خيلي هم توصيه نمي شود، شما براي ديدن سايز عكس در آيفون مي بايست آن را با اپ ايميل آيفون به خود ايميل كنيد. وقتي ايميل خودتان را دريافت مي كنيد، حجم عكس روي آن نوشته شده است. اما اگر حجم فايل (عكس يا فيلم) خيلي زياد باشد، كه معمولا فيلم ها اين گونه هستند، برايتان پيغامي ظاهر خواهد شد كه حجم فايل ضميمه بسيار زياد است. در اين پيغام شما مي توانيد حجم فايل مورد نظر را ببينيد.


مرتبط: بازيابي عكس در آيفون


اين بود سه روش براي ديدن سايز عكس در آيفون كه به شما توسط كارشناسان ديجي دكي آموزش داده شد. چنانچه از در زمينه هاي ديگري مشكل يا سوالي داشتين، علاوه بر اينكه مي توانيد در پاي همين نوشته نظر خود را بيان كنيد، مي توانيد از طريق سايت www.digidoki.com يك درخواست ثبت كنيد و منتظر تماس كارشناسان ديجي دكي باشيد تا به شما مشاوره رايگان تلفني ارائه دهند.

منبع: تعمير موبايل ، ديجي دكي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.