پاداش هزار دلاري گوگل به هكرهايي كه بتوانند نرم افزارهايي را هك كنند

البان ، مجموعه تعميرات موبايل در هر مكان در هر زمان

پاداش هزار دلاري گوگل به هكرهايي كه بتوانند نرم افزارهايي را هك كنند

اگر هك بلديد و نياز به پول داريد جاي خوبي آمديد. گوگل وعده پاداش هزار دلاري به كساني داده كه بتواند اپ هاي معروفي از اندرويد را هك كنند. با همكاري شركت هكروان و چند شركت برنامه نويس اندرويدي ديگر شركت گوگل برنامه اي را آغاز كرده تحت عنوان برنامه امنيتي گوگل پلي. اين اولين باري نيست كه گوگل چنين كاري را مي كند، اما اولين باري است كه با شركت هاي خُرد براي اين كار همكاري مي كند.


گوگل وعده پاداش هزار دلاري به كساني داده كه بتواند اپ هاي معروفي از اندرويد را هك كنند!


در اين برنامه ۱۳ اپ معروف از برنامه نويسان به بوته آزمايش گذاشته شده است. برخي از اين اپها عبارتند از: تيندر، دوئولينگو، دراپ باكس، اسنپ چت و …. برنامه بسيار ساده هست. اگر شما بتوانيد يك باگ در اين نرم افزارها پيدا كنيد يا مشكلي كه ممكن است در آن ها پيش بيايد، به سادگي اين موضوع را به برنامه نويسش اطلاع مي دهيد. به كمك خود برنامه نويس مي رويد و با هم مشكل را رفع مي كنيد. علاوه بر دستمزدي كه از شركت اپ اشكال دار مي گيريد، گوگل هم با پاداش هزار دلاري از شما تشكر مي كند و اين پول علاوه بر ساير پول هايي است كه دريافت كرده ايد!

google offers rewards to white hat hackers hacker  hacking symbol

در حال حاضر هم گوگل با ساير شركت ها نيز مشغول رايزني براي اجراي چنين برنامه اي هست. ضمنا قانوني كه در اين برنامه وجود دارد اين است كه اولين كسي كه خطا را تشخيص دهد برنده است، حتي اگر تعداد زيادي از افراد آن مشكل را پيدا كنند اما گوگل تنها به نفر اول پاداش هزار دلاري را خواهد داد.


خواندني: طرح رجيستري موبايل


مشابه اين برنامه برنامه هاي زياد ديگري هم تا به حال بوده است. به عنوان مثال شركت مايكروسافت در سال ۲۰۱۵ جايزه بزرگ ۵۰هزار تا ۱۰۰هزار دلاري را براي شخصي كه بتواند باگي را از سيستم ها و نرم فزارهاي اين شركت پيدا كند گذاشته بود.

خلاصه اگر هك كردن بلدين، شروع كنيد. سعي كنيد هك كنيد و اين بار به جاي تنبيه پاداش هزار دلاري هم دريافت خواهيد كرد!

 

منبع: تعمير موبايل در محل ديجي دكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.